więcej...
Młodszy/a Specjalist(k)a ds. obsługi Klienta / Warszawa
Cel stanowiska
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych i wewnętrznych
Zakres obowiązków:
Obsługa ubezpieczeń oferowanych przez Towarzystwo w zakresie:
- weryfikacji i zatwierdzania polis w systemie,
- wystawiania dokumentacji potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia,
- realizacji dyspozycji klientów związanych z umowami ubezpieczenia,
- serwisowanie Klienta i portfela (Działu Sprzedaży) głównie poprzez kontakt telefoniczny i korespondencję elektroniczną,
- udzielanie koniecznych informacji w celu utrzymania aktywności polis,
- dbałość o ochronę przetwarzania danych.
Nasze wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność, samodzielność, systematyczność,
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- dobra znajomość MS Office, Outlook.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia),
- możliwość poznania i rozwoju w obszarze ubezpieczeń,
- niepowtarzalną atmosferę, biuro w świetnej lokalizacji.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: hr@prevoir.pl