Młodszy/a Specjalist(k)a ds. obsługi Klienta / Warszawa

więcej...

Młodszy/a Specjalist(k)a ds. obsługi Klienta / Warszawa

Cel stanowiska
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych i wewnętrznych

Zakres obowiązków:
Obsługa ubezpieczeń oferowanych przez Towarzystwo w zakresie:

  • weryfikacji i zatwierdzania polis w systemie,
  • wystawiania dokumentacji potwierdzającej zawarcie umowy ubezpieczenia,
  • realizacji dyspozycji klientów związanych z umowami ubezpieczenia,
  • serwisowanie Klienta i portfela (Działu Sprzedaży) głównie poprzez kontakt telefoniczny i korespondencję elektroniczną,
  • udzielanie koniecznych informacji w celu utrzymania aktywności polis,
  • dbałość o ochronę przetwarzania danych.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • rzetelność, samodzielność, systematyczność,
  • doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • dobra znajomość MS Office, Outlook.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym (po okresie wdrożenia),
  • możliwość poznania i rozwoju w obszarze ubezpieczeń,
  • niepowtarzalną atmosferę, biuro w świetnej lokalizacji.

 Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: hr@prevoir.pl

Wróć

Szybki kontakt

Masz pytanie? Zostaw swój numer telefonu oraz kod pocztowy. Oddzwonimy najszybciej jak to będzie możliwe.

Podaj poprawny numer telefonu
Podaj poprawny kod pocztowy
Wyślij

Wiadomość wysłana

Oddzwonimy najszybciej jak to będzie możliwe.

Wystąpił błąd

Podczas wysyłania wiadomości wystąpił błąd. Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką cookies.

Dostosuj wybory